اصول چیدمان دفتر کار و خرید مبلمان اداری کلاسیک
سونیا اکبری
1 سال پیش
0 نظر

اصول چیدمان دفتر کار و خرید مبلمان اداری کلاسیک

ظرافت و اعتبار یک دفتر کار مبله به سبک کلاسیک را می توان در نگاه اول تشخیص داد. امروزه مبلمان اداری به شیوه کلاسیک در اصل به معنای انتخاب مبلمانی خوش سلیقه با هدف ظرافت کلی و ارزش مبلمان اداری بدون از دست دادن کارایی است

 

 

یک دفتر کلاسیک همیشه جذابیت خود را دارد، جدیت را منتقل می کند و می تواند به محل کار شما اهمیت دهد. میز کار، صندلی‌های اداری، کتابخانه های اداری، میزهای اداری، لوازم جانبی و مبلمان اداری طراحی شده‌اند تا این فضا را بهبود بخشند و میزبان مشتریان و تامین‌ کنندگان برای بستن هرگونه معامله تجاری باشند.

در ادامه بررسی که مبلمان مناسب برای ایجاد یک دفتر کار یا اتاق کار به سبک کلاسیک چیست؟

ویژگی های سبک کلاسیک مبلمان اداری در دفتر کار:

راز مبلمان کلاسیک دقیقاً در توانایی ترکیب سبک های مختلف، ایجاد احساس پویایی و تازگی است. اگر بخواهیم دفاتر اداری قرن گذشته را تصور کنیم، اولین تصویری که به ذهنمان می رسد، اتاقی با مبلمان چوبی و دکوراسیون تشکیل شده از چوب است. این سبک مبلمان اداری هرگز از مد نمی افتد.

 

چگونه دفتر کار کلاسیک را زیبا کنیم:

ورود به دفتری که به سبک کلاسیک مبله شده است، هر عنصر منفرد، از میز تا لامپ، از قفسه کت گرفته تا قفسه کتاب، هدف خاص خود را دارد و ظرافت و ارزش افزوده برای دفتر کار به ارمغان می آورد. ظرافت عناصر و مبلمان اداری در دفتر کار یک موضوع تقریبا سلیقه ای اما غیرقابل انکار است؛ بنابراین برای تجهیز دفتر کار جدید خود به شیوه ای شیک باید مبلمان و لوازم جانبی با کیفیت را انتخاب کنید.

در یک دفتر کار کلاسیک، میزها و صندلی های مدیریتی با خطوط ظریف، نرم و هندسی (مربعی یا مستطیلی) هستند.

میز اداری کلاسیک:

یک میز اداری ظریف و کلاسیک باید اقتدار و ارزش را منتقل کند بدون اینکه کارکردهای اداری خود را از دست بدهد؛ فضایی برای کامپیوتر شخصی، کشوهای نگهداری اسناد، محفظه های مدیریت کابل از جمله امکاناتی هستند که یک میز مدیریت حتما باید داشته باشد.

یک میز اداری ظریف و کلاسیک باید اقتدار و ارزش را منتقل کند

صندلی اداری شیک:

یک صندلی اداری با طراحی کلاسیک باید به نیازهای کاربر پاسخ دهد، اما در عین حال راحت باشد. شما احتمالاً چندین ساعت در روز را در دفتر کار خواهید گذراند و صندلی ای که ناراحت کننده باشد مطمئنا بر عملکرد کاری شما موثر خواهد بود. بهره وری کارمندان را می توان با نوع محیطی که در آن کار می کنند نیز تعیین نمود؛ یک دفتر کار مجهز، با توجه به کوچکترین جزئیات و مهمتر از همه، دفتری که بتواند شخصیت شما را به طور کامل منعکس کند، به افزایش درآمد حرفه ای کمک می کند.

صندلی های کلاسیک و ظریف نیز باید ارگونومیک، دارای پشتی قابل تنظیم و کاملاً سازگار با هر حرکتی باشند.

ایده هایی برای انتخاب صندلی راحتی به سبک کلاسیک:

صندلی نئو کلاسیک با دوخت خاص برای طراحی ظریف و توجه به جزئیات شناخته می شود. موادی مانند چوب، چرم و استیل می توانند جزئیات را به نحوی عالی نشان دهند و سبک سنتی و مدرن را به طور همزمان ترکیب کنند.

صندلی راحتی کلاسیک صندلی ای نرم، با روکش چرمی سفید یا مشکی، با پایه پلی پروپیلن آلومینیوم مشکی است. دسته‌ها و چرخ‌های این صندلی اداری به پویایی دفتر کمک می‌کنند، بدون اینکه از ظرافت دفتر کلاسیک بکاهند.

کتابخانه ادرای:

قفسه کتاب نمایانگر لمس واقعی ظرافت در یک دفتر کار به سبک کلاسیک است. ضروری است که کتابخانه اداری به سبک کلاسیک از چوب ساخته شده باشد، اما نه از هر نوع چوبی. کتابخانه اداری کلاسیک بهتر است از مرغوب ترین چوب ساخته شده باشد و به رنگ تیره باشد؛ بنابراین برای انتخاب متریال کتابخانه اداری می توانید از یک چوب تصفیه شده که منحصر به فرد بودن آن را به عنوان یک ماده زنده و طبیعی نشان می دهد و در عین حال به ایجاد فضایی گرم و دلپذیر کمک می کند استفاده کنید.

چوب؛ متریالی محبوب:

در بین تمام مواد مورد استفاده شده، چوب محبوبترین است. چوب در واقع متریالی است که در دفتر کاری که می خواهد از سبک کلاسیک، ظریف و جاودانه الهام گرفته شود بهترین انتخاب است. هیچ عنصری به اندازه چوب هیجان انگیز و پر جنب و جوش نیست، زیرا باید با نهایت دقت و توجه به آن رسیدگی شود، زیرا یک ماده کاملا طبیعی است. مواد دیگری که می توان با چوب ترکیب کرد چیست؟ از دیگر مواد مناسب برای سبک کلاسیک می توان به شیشه و مرمر اشاره کرد که حتی در جزئیات نیز خود را به خوبی بیان می کنند.

یک دفتر کلاسیک همیشه جذابیت خود را دارد، جدیت را منتقل می کند.

اهمیت نور و رنگ در سبک کلاسیک:

وسایل اثاثیه مانند لامپ و انواع نور و انتخاب رنگ بسیار مهم است. رنگ غالب یک سبک ادرای کلاسیک و شیک، بدون شک، چوب تیره است که می تواند محیط های غیررسمی تر را گرم کند. برای اینکه یک دفتر کار خیلی سایه دار و تاریک نشود، دیوارها باید سفید باشند. در نهایت، با یک نورپردازی گرم و ملایم می توانید یک شی عتیقه، یک نقاشی یا یک فرش را برجسته کنید. به عنوان مثال، لامپ های آرتماید برای یک دفتر کار به سبک کلاسیک مناسب هستند.

مقاله مرتبط:

نکات طلایی برای نورپردازی اداری

لوازم جانبی اداری:

برای اینکه به دفتر خود جلوه ای کلاسیک بدهید، می توانید از لوازم جانبی نیز استفاده کنید. خواه گیاه باشد، شمع یا پخش کننده عطر همگی باید با دقت انتخاب شوند و همه چیز باید به دفتر کار شما ارزش افزوده و هویت ببخشد؛ از بخش ریسپشن گرفته تا اتاق جلسات، از اتاق اجرایی تا اتاق عملیات، تمام عناصر و مبلمان اداری موجود باید با دقت انتخاب شوند.

قفسه کتاب نمایانگر لمس واقعی ظرافت در یک دفتر کار به سبک کلاسیک است.

مقالاتی که شاید برایتان جالب باشد: 

بهترین طراحی دفتر کار و فضاهای اداری

9 ایده جذاب برای دکوراسیون اداری مطلوب تر

5 سبک محبوب مبلمان اداری کدامند؟

 

اشتراک گذاری
سوالات متداول
رنگ غالب در مبلمان اداری به سبک کلاسیک کدام رنگ است؟

رنگ تیره غالب در مبلمان اداری به سبک می باشد.

کدام متریال برای مبلمان اداری به سبک کلاسیک غالب است؟

چوب به عنوان ماده ای طبیعی و غالب بیشترین کاربرد را در مبلمان و دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک دارد.

کدام رنگ چوب برای مبلمان اداری و دکوراسیون به سبک کلاسیک بهتر است؟

چوب های با رنگ تیره تر بیشترین همخوانی و سازگاری با سبک اداری کلاسیک را دارند.

آیا امکان سفارش میز اداری به رنگ های مختلف و سفارشی وجود دارد؟

بله. شرکت محیط آرا امکان تولید انواع میزهای اداری با چوب های سفارشی در رنگ های متنوع و دلخواه را دارا می باشد.

نظری ثبت نشده است
نظر خود را ثبت کنید