رازهایی برای انتخاب بهترین میز برای جلسات
سونیا اکبری
1 سال پیش
0 نظر

رازهایی برای انتخاب بهترین میز برای جلسات

میز جلسه یکی از مبلمان های اساسی و ضروری در هر دفتر یا شرکت است. پشت این میز باید تصمیمات مهمی اتخاذ کنیم و به مشتریان احساس راحتی منتقل کنیم. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کلیدهای انتخاب میز جلسات یا همان میز کنفرانس می پردازیم.

 

 

جلسات لحظات تعیین کننده ای برای هر سازمانی هستند که در آن مکالمات مهمی برگزار می شود، معاملات بسته می شود، یا اولین تاثیری که روی مشتریان جدید ایجاد می شود. سازماندهی صحیح آن فراتر از برنامه ریزی است. تمرکز اصلی آن بر مبلمان ارگونومیک و زیبایی است که به ما اجازه می دهد یک جلسه رسمی و دلپذیر ارائه دهیم.

 

 

میز جلسات

اما چگونه بهترین میز برای اتاق جلسه را تشخیص دهیم؟ در مقالات قبلی در مورد راهنمای خرید مناسب‌ترین میز کنفرانس صحبت نموده ایم و در آن بخش ویژگی های میزهای مختلف میز کنفرانس را به تفصیل بررسی نموده ایم. با این حال می دانیم که فراتر از شکل مبلمان، رنگ ها و ویژگی ها، یک میز ایده آل منحصرا برای شما وجود دارد.

راهنمای خرید مناسب‌ترین میز کنفرانس

در شرکت تولید مبلمان اداری محیط آرا ما میزهای متنوعی برای اتاق جلسات داریم که متناسب با سلایق و برندهای مختلف شرکت یا سازمان خود می توانید میز کنفرانس منحصر بفرد خود را انتخاب کنید.

جلسات لحظات تعیین کننده ای برای هر سازمانی هستند که در آن مکالمات مهمی برگزار می شود.

میز جلسه متناسب با هویت شرکت شما

هویت سازمانی اصلی است که با شخصیت سازمان مرتبط است و تعیین می کند که برای رسیدن به اهداف شرکت چه چیزی لازم است. اساساً هویت سازمانی مهر شخصی ما است و باید در هر یک از عناصر شرکت تجسم یابد و مبلمان اداری از جمله میزهای ملاقات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. میزهای جلسات باید تصویر شرکت را منتقل کنند و با مبلمان های اداری دفاتر هماهنگ باشند.

 

 

میزهای جلسات باید تصویر شرکت را منتقل کنند و با مبلمان های اداری دفاتر هماهنگ باشند.

ویژگی های میز ایده آل برای اتاق جلسه :

همه ما می دانیم که چقدر تصویر ذهنی در یک شرکت مهم است. در اتاق های جلسات نیز اختلاف نظر در هر زمینه ای طبیعی است، نکته مهم این است که محیطی ایجاد نماییم که در عین گرما و صمیمیت بین افراد، خصومت را نیز کمتر نماید. ؛ تصویری که ما از اتاق های جلسه خود به افراد منتقل می کنیم بسیار مهم است. به همین دلیل است که این اتاق ها همیشه باید کامل باشند و هر چیزی را که بازدیدکنندگان ما ممکن است در طول جلسات نیاز داشته باشند ارائه دهند.

1. راحتی:

یکی از مفاهیم و ضروریات اساسی در اتاق کنفرانس راحتی است. بهتر است در اتاق کنفرانس محیطی ایجاد کنید که در آن همه احساس خوبی داشته باشند؛ برای این منظور میز جلسه باید دارای دامنه و فضای کافی باشد و در این بین از صندلی ها نیز غافل نشویم.

اگر بخواهیم افراد حاضر تا اتمام جلسه در اتاق کنفرانس بمانند و به صحبت های ما توجه کنند باید راحتی آنها را در نظر بگیریم و از صندلی های مناسب برای چند ساعت نشستن بدون خستگی استفاده کنیم. صندلی مناسب و میز کنفرانس با کیفیت را به عنوان یک سرمایه گذاری برای داشتن جلسات سازنده تر در نظر بگیرید.

2. ماندگاری

میزهای ملاقات از انواع مبلمان اداری ای هستند که معمولاً برای مدت طولانی دوام می آورند؛ به دلیل اینکه استفاده از آنها مداوم نیست و همچنین به دلیل کیفیت خوب و قطعات مقاوم. به همین دلیل، باید مدلی از میز کنفرانس را انتخاب کنیم که تصویر شرکت را به خوبی منعکس کند.

 میز کنفرانس یک مبلمان اداری است که برای مدت طولانی در شرکت وجود خواهد داشت. علاوه بر این معمولاً قطعات سنگینی هستند، بنابراین در مورد جانمایی میز کنفرانس در سازمان باید یکبار و به درستی تصمیم بگیریم تا مجبور نشویم آن را جابجا نماییم.

میزهای اتاق جلسه مدرن تمام نیازهایی را که یک فرد ممکن است در طول جلسات طولانی یا مکالمات حساس داشته باشد را فراهم نموده است.

میزهای کنفرانس شیک برای دفاتر کلاسیک:

در اتاق جلسات شرکت هایی که دارای طراحی با سبک کلاسیک هستند، نکته اصلی این است که به دنبال میزهای جلسه ای باشید که بیانگر رسمی بودن، شخصیت و اقتدار باشد. توصیه می شود میز از چوب یا ملامینه شبیه چوب استفاده کنید زیرا این متریال یک سبک کلاسیک و ظریف را به ارمغان می آورد. طرح های میز کلاسیک، مانند گرد یا مستطیل، به طور کلی ترجیح داده می شوند. این گونه میزهای جلسات در دفاتر حقوقی، دفاتر اسناد رسمی، دفاتر اسناد رسمی استفاده می شوند.

مدل صنعتی میز کنفرانس:

ما می‌توانیم مدل‌های میز جلسه کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنیم، اما نکته مهم در این انتخاب بازی با بافت‌ ها و رنگ‌ها است. به طور کلی مشکی، قهوه ای و خاکستری متعلق به پالت رنگی دفاتر با مفهوم صنعتی هستند. پایه های چوبی یا استیل می توانند قدرت شخصیت سازمانی شما را تقویت کنند و جزئیات چشم نوازی را به میز انتخابی اضافه کنند؛ به عنوان مثال پایه های فلزی سبکی و شخصیت را در ذهن افراد منعکس می کنند.

دفاتر مینیمالیستی:

میزهای کنفرانس شیشه ای سکوریت شده ظریف، مینیمالیستی و کاملا ایمن هستند. میزهای اتاق جلسه در این متریال متفاوت به نظر می رسند و گرما، اعتماد به نفس و افزایش سطح تمرکز را فراهم می کنند. گزینه دیگر این است که میز سفید یا به رنگ پاستل باشد تا با سایر مبلمان اداری کاملاً هماهنگ شود.

بهتر است در اتاق کنفرانس محیطی ایجاد کنید که در آن همه احساس خوبی داشته باشند.

دفاتر خلاق: نوآوری و مفهوم سازی:

شرکت هایی که کارهای خلاقانه انجام می دهند باید دکوراسیون و مبلمان اداری خلاقانه و محرک خلاقیت نیز داشته باشند؛ بنابراین خلاقیت در رنگ ها و اشکال مبلمان اداری بسیار مهم است. پیامی که می خواهید به بازدیدکنندگان از شرکت بفرستید چیست؟ پاسخ صادقانه به این سوال به شما در انتخاب هوشمندانه مبلمان اداری کمک می کند. می توانید رنگ های پر جنب و جوش را با برخی رنگ های خنثی متعادل کنید تا فضا درهم به نظر نرسد.

میز کمکی:

در این حالت میزهای کمکی انتخاب می شوند تا کاغذ، مداد، نوشیدنی یا تنقلات در دسترس شرکت کنندگان در جلسه قرار گیرد. این میزها می توانند میزهای گرد یا میزهای کشیده و در اندازه های مختلف باشند. این نوع میز تطبیق پذیری زیادی را ارائه می دهد.

میز کنفرانس کامل چیست؟

ارگونومی کلید راحتی استفاده کنندگان از مبلمان اداری و همچنین میز کنفرانس است، مهم نیست میز شما ساده، تکنولوژیکی، ظریف، صنعتی یا مینیمالیست باشد؛ مهم این است که در زمان جلسه، آسایش در هر شرایطی فراهم شود، اگر مبلمان اداری ناخوشایندی داشته باشیم روحیه افراد حاضر در جلسه نیز منفی می شود و این امر دستیابی به توافقات ضمنی را دشوار می کند.

به همین دلیل است که یکی از کلیدهای موفقیت در جلسات اداری میز کنفرانس و همچنین صندلی هایی که جلسه در آن برگزار می شود می باشد. همانطور که پیشتر اشاره شد صندلی های ناراحت کننده می توانند باعث شوند جلسه زودتر از زمانی که ما در نظر گرفته ایم به پایان برسد.

امیدواریم این نکات به شما کمک کند جلسات سازنده دلخواهتان را در شرکت داشته باشید.

میزهای ملاقات از انواع مبلمان اداری ای هستند که معمولاً برای مدت طولانی دوام می آورند.

 

 

اشتراک گذاری
سوالات متداول
میز جلسه باید چه شکلی داشته باشد؟

بسته به نوع عملکرد میز جلسه می توانید از انواع یو شکل، مربعی، مستطیلی ساده، دایره ای و غیره استفاده کنید.

آیا میز جلسه می تواند به میز مدیریت متصل باشد؟

بله میزهای مدیریت می توانند دارای بخشی برای اتصال موقت یا دائم به میز جلسات باشند. این گونه میزها برای اتاق مدیریت با مساحت کوچکتر مناسب هستند.

اندازه میز کنفرانس چقدر است؟

میزهای کنفرانس معمولا بین 1 تا 1.20 متر عرض دارند. طول میز نیز متغیر است، این اندازه به افراد استفاده‌کننده و طول اتاق کنفرانس بستگی دارد.

نظری ثبت نشده است
نظر خود را ثبت کنید