چگونه صندلی اداری چرمی انتخاب کنیم؟
سونیا اکبری
1 سال پیش
0 نظر

چگونه صندلی اداری چرمی انتخاب کنیم؟

آیا به یک صندلی اداری جدید نیاز دارید و یا به خصوص مدل صندلی چرمی را دوست دارید؟ صندلی اداری چرمی علاوه بر سبکی محکم و متریال راحت، سرمایه ای است که در طول زمان دوام می آورد و با هر نوع مبلمانی کاملاً مطابقت دارد. مدل های مختلفی از صندلی های اداری وجود دارد، انتخاب صندلی های اداری همیشه آسان نیست. در این مقاله نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا صندلی اداری چرمی خود را انتخاب کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید.

 

چه معیارهایی برای انتخاب صندلی اداری چرم وجود دارد؟

اگر به دنبال صندلی اداری هستید، چه صندلی اداری رسمی باشد و چه صندلی راحتی چرمی، باید بدانید که تنوع صندلی اداری چرمی در بازار زیاد است و در رنج قیمتی نسبتاً وسیعی هستند. در واقع بسته به کیفیت صندلی و مواد مورد استفاده در صندلی اداری چرمی، سیستم چرخشی و اینکه روی چرخ یا ثابت باشد، قیمت این صندلی ها متفاوت است.

 

استفاده از صندلی اداری چرمی:

بسته به اینکه از صندلی اداری خود گهگاهی یا برعکس روزانه و ساعات زیادی استفاده می کنید، مبالغ متفاوتی را برای خرید صندلی اداری چرمی سرمایه گذاری کنید. اگر قصد دارید یک صندلی تقویت کننده ساده داشته باشید، می توانید یک مدل نسبتا ساده و ارزان قیمت را انتخاب کنید. با این حال، طراحی آن باید با بقیه اتاق و سایر مبلمان اداری هماهنگ باشد.

 

در مورد انتخاب صندلی اداری اصلی، ممکن است انتخاب یک مدل کمی پیچیده تر برای شما جالب و راحت باشد. شما می توانید یک صندلی اداری چرخان انتخاب کنید که پشتیبان خوبی برای کمر شما باشد و از تنش و سایر دردها در پایان روز جلوگیری کند. یک صندلی ارگونومیک بسته به مورفولوژی و میز کار شما قابل تنظیم خواهد بود. می توانید ارتفاع و تکیه گاه آن را تنظیم کنید و مطمئن شوید که وضعیت فیزیکی خوبی دارید. همچنین یک صندلی اداری چرم مشکی زیبا کاملاً نمایانگر یک موقعیت در سطح اجرایی است. یک صندلی اداری چرم که با کیفیت طراحی و ساخته شده باشد به شما اجازه می دهد که تا سال ها از آن استفاده کنید بدون آن که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
 

اگر بودجه لازم برای خرید صندلی اداری چرمی را ندارید، چرم مصنوعی گزینه خوبی است.

مزایای چرم به عنوان ماده ای برای پوشش صندلی اداری:

  • ظاهر لوکس تر و لمس طبیعی تر، چرم طبیعی برای چشم و لمس بهتر از سایر مواد است.
  • چرم اصل در برابر سایش و گذشت زمان بسیار مقاوم است.
  • قابلیت تنفس و راحتی، چرم طبیعی بیش از همه این مزیت را دارد که وقتی روی آن می‌نشینیم بسیار راحت و قابل تنفس است.
  • چرم یک ماده سازگار با محیط زیست و بازیافتی است.

 

انواع چرم برای مبلمان اداری را چگونه انتخاب کنیم؟


هنگامی که قصد داریم چرم را برای خرید انتخاب کنیم، مطمئناً یکی از اولین عواملی که در نظر می گیریم قیمت است: انواع مختلفی از چرم، تکنیک های تکمیلی، رنگرزی و دباغی وجود دارد که چرم ها بر اساس ویژگی هایشان و همچنین عملیاتی که روی آنها صورت می گیرد قیمت گذاری می شوند

تمایز اصلی که باید انجام شود ما را به شناسایی سه نوع اصلی از ارزان ترین تا با ارزش ترین سوق می دهد:

1. چرم پوسته پوسته:

هنگامی که پوست به دو لایه تقسیم می شود، سطح زیرین ایجاد شده پوسته نامیده می شود. با فرآیند تکمیل، چرم رنگ شده و احتمالاً با صاف کردن اصلاح می شود و متعاقباً رنگدانه می شود یا در حالت جیر باقی می ماند. این کم‌هزینه‌ترین نوع چرم است و در مقایسه با چرم‌های دانه‌دار، زمانی که به‌شدت تمام شده است، تشخیص آن دشوار است.

2. چرم دانه اصلاح شده:

 نوعی چرم تمام دانه است که با استفاده از رنگدانه ها و یا چاپ های سطحی با هدف پوشاندن عیوب و ایجاد ظاهری یکنواخت تهیه می شود. این یک نوع چرم گران قیمت متوسط، بسیار گسترده و به ویژه مقاوم است.

3. چرم تمام دانه:

 با ارزش ترین و گران قیمت ترین اما در عین حال ظریف ترین نوع چرم است زیرا لایه بالایی چرم (دانه) در طبیعی ترین حالت خود با دانه ها حفظ می شود.

چرم اصل در برابر سایش و گذشت زمان بسیار مقاوم است

چرم مصنوعی در مقابل چرم طبیعی برای صندلی اداری شما:

چرم ماده خاصی است که به مرور زمان فرم و حالت پتینه ای به خود می گیرد. این ماده مخصوصاً برای استفاده در مبلمان اداری و به ویژه صندلی در اتاق مدیریت یک شرکت مناسب است (به خصوص اگر چرم مشکی باشد). چرم با نگهداری صحیح به مرور زمان زیباتر می شود. استفاده از این پوشش بسیار راحت است. علاوه بر این امروزه مدل های زیادی وجود دارد. شما می توانید یک رنگ خنثی (سفید، سیاه، قهوه ای) یا رنگی اصلی تر را انتخاب کنید. نقطه ضعف اصلی صندلی اداری چرمی قیمت آن است که بسیار بالاتر از صندلی های پارچه ای است.

 

چرم مصنوعی این مزیت را دارد که تقریباً به طور کامل از ویژگی های ظاهری چرم واقعی تقلید می کند و مشابه آن است به این ترتیب با انتخاب چرم مصتوعی برای پوشش مبلمان اداری و یا صندلی اداری استایل مورد نظر خود را حفظ می کنید. با این حال، قیمت آن به طور قابل توجهی پایین تر از چرم اصل است.

اگر بودجه لازم برای خرید صندلی اداری چرمی را ندارید، چرم مصنوعی گزینه خوبی است. با این حال با توجه به مواد متفاوت و شکننده تر، طول عمر یکسانی نخواهد داشت. در واقع چرم مصنوعی نازک تر از چرم طبیعی است. علاوه بر این، حتما یک پوشش با کیفیت انتخاب کنید: چرم مصنوعی ای که خیلی براق یا با دانه های خیلی منظم است، جلوه دلخواه را نمی دهد.

 

نکاتی برای نگهداری از صندلی اداری چرمی شما:

برای اطمینان از طول عمر صندلی راحتی چرمی یا صندلی اداری خود، نگهداری منظم توصیه می شود؛ اما توجه داشته باشید که این ماده به ویژه به خراش حساس است (به عنوان مثال، زیپ یا پنجه حیوانات).

به طور مرتب صندلی اداری چرمی خود را با یک پارچه نرم گردگیری کنید. ایده آل این است که از جاروبرقی با قدرت کم استفاده کنید تا گرد و غبار انباشته شده در شیارهای دسته ها و درزها را از بین ببرید.

صندلی اداری چرمی خود را با یک محصول مناسب که به راحتی می توانید در فروشگاه ها پیدا کنید مرطوب کنید. فقط کمی روی یک پارچه نخی قرار دهید و آن را روی صندلی خود رد کنید. حرکات دایره ای انجام دهید تا به آرامی نفوذ کند.

اگر صندلی راحتی یا صندلی چرمی خود را با خودکار لکه دار نموده اید می توانید مخلوطی را با یک قسمت آب تا سه قسمت الکل در دمای 90 درجه سانتی گراد تهیه کنید و به آرامی ناحیه آسیب دیده صندلی را تمیز کنید

اگر رویه صندلی شما کثیف شده است، چند قطره سرکه به محلول پاک کننده خود اضافه کنید. این عملیات را تا زمانی که رویه چرم صندلی اداری شما به خوبی تمیز شود ادامه دهید.

.چرم یک ماده سازگار با محیط زیست و بازیافتی است.

قبل از استفاده از هر محصولی بر روی کل صندلی یا صندلی چرمی خود، یا در قسمت مخصوصا قابل توجهی از صندلی، آن را در ناحیه نامحسوس تری تست کنید. این کار باعث می شود که چرم صندلی اداری شما در اثر استفاده از مواد پاک کننده آسیب نبیند.

اگر مدلی از چرم مصنوعی انتخاب کرده اید، می توانید همان توصیه های نگهداری را که برای صندلی راحتی یا صندلی اداری چرمی انجام می شود، اعمال کنید

 

اشتراک گذاری
سوالات متداول
چه معیارهایی برای انتخاب صندلی اداری چرم وجود دارد؟

بسته به کیفیت صندلی و مواد مورد استفاده در صندلی اداری چرمی، سیستم چرخشی و اینکه روی چرخ یا ثابت باشد، قیمت این صندلی ها متفاوت است.

چگونه لکه خودکار را از صندلی اداری چرم را تمیز کنیم؟

اگر صندلی چرمی خود را با خودکار لکه دار نموده اید می توانید مخلوطی را با یک قسمت آب تا سه قسمت الکل در دمای 90 درجه سانتی گراد تهیه کنید و به آرامی ناحیه آسیب دیده صندلی را تمیز کنید

مزایای چرم برای پوشش صندلی اداری چیست؟

ظاهر لوکس تر و لمس طبیعی تر، دوام بیشتر و راحتی از مزیت های اصلی صندلی اداری چرمی است.

نظری ثبت نشده است
نظر خود را ثبت کنید