راهنمای خرید میز اداری دو نفره
سونیا اکبری
1 سال پیش
0 نظر

راهنمای خرید میز اداری دو نفره

میز اداری دونفره در بسیاری از مواقع می تواند راه حل مناسبی برای صرفه جویی در فضای اداری شما باشد. در این مقاله آنچه را که هنگام خرید این مبلمان اداری باید در نظر بگیرید مرور می کنیم.

 

 

طراحی یک فضای اداری با میز دو نفره هر روز رایج تر و محبوب تر می گردد زیرا اکثر صاحبان شرکت علاقه دارند تعداد کارمندان بیشتری را در همان فضای موجود فعلی خود داشته باشند. میز اداری دو نفره یک گزینه کاربردی است که باعث صرفه جویی فضا در محل کار می شود. علاوه بر این، میزهای اداری دو نفره نه تنها در شرکت ها استفاده می شود بلکه این روند نیز بیشتر و بیشتر در استودیوهای جوانان، مدارس، کتابخانه ها، کافه تریاها و فضاهایی که کار تیمی و مشترک وجود دارد نیز استفاده می شود.

میزهای دو نفره ایده ای است که می تواند به شما کمک کند فضای شرکت خود را به حداکثر برسانید. عوامل خاصی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا همه چیز خوب پیش برود تا این تغییر منجر به افزایش بهره وری کارمندان گردد. به همین دلیل است که ما راهنمایی را برای شما آورده ایم که به شما کمک می کند فضای خود را با میز دو نفره تنظیم کنید. در فروشگاه مبلمان اداری ما می توانید مبلمان مناسب برای کار دو نفره را پیدا کنید که راحتی و تمرکز را تضمین می کند.

نکات قابل توجه قبل از خرید میز دو نفره اداری

قبل از اینکه جستجوی خود را برای میز دو نفره عالی آغاز کنید، باید یک محیط کاری مناسب ایجاد کنید. هنگام تشکیل تیم های کاری در شرکت ها، باید مطمئن شویم که آنها می توانند ایده ها، مهارت ها و دانش را تکمیل کنند و با یکدیگر تعامل مثبت داشته باشند.

این نکته را در نظر داشته باشید که منطقی نیست دو نفر را که دقیقاً یک کار را انجام می دهند در یک فضای کاری قرار دهیم. و اینکه آنها نیز سطح آمادگی و آموزش مشابهی دارند. ایده یک میز دو نفره این است که کارمندان بتوانند دانش خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته رشد نموده و متعادل شوند.

محیط کار نباید فضایی خصمانه و ناراحت کننده باشد بنابراین اطمینان حاصل کنید که سطحی از همزیستی، اشتراک، احترام و تفاهم بین افرادی که قرار است از میزهای دونفره و اشتراکی استفاده کنند وجود دارد. این بدان معنا نیست که کسانی که پشت میز دو نفره کار می کنند باید دوستان مادام العمر باشند. بلکه این فضا به احترام و توانایی توزیع فعالیت های تیمی نیاز دارد.

میز اداری دو نفره یک گزینه کاربردی است که باعث صرفه جویی فضا در محل کار می شود.

به خاطر داشته باشید که در میزهای دو نفره ما نیازهای یک نفر را پوشش نمی دهیم، بلکه نیازهای دو نفر را باید در نظر بگیریم. این بدان معنی است که شما باید ارزیابی کاملی از آنچه کارمندان برای کار راحت نیاز دارند و نحوه توزیع اشیاء انجام دهید.

نورپردازی باید برای هر دو طرف مناسب باشد تا از سلامت بصری کارمندان مراقبت گردد. آنها باید فناوری مانند رایانه داشته باشند و بتوانند تجهیزاتی مانند چاپگر یا اسکنر را به اشتراک بگذارند.

بسیار مهم است که هر کسی فضای ذخیره سازی خود را داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که میز دونفره اداری دارای کشو یا کشوهایی در گوشه و کنار باشد.

میز دو نفره اداری باید تا حد زیادی قابل تنظیم باشد و افرادی که در آن کار می کنند باید شباهت هایی از نظر قد داشته باشند تا هر دو کاملاً راحت باشند. بعلاوه، کشوها و سایر لوازم جانبی هرگز نباید مانع از تحرک کارمندان شود.

ما نمی توانیم اهمیت وضعیت بدن و ارگونومی را فراموش کنیم. هر دو کارمند باید بتوانند وضعیتی راحت و آرام داشته باشند. اندازه گیری این مبلمان با توجه به اینکه پرسنل انسانی زمان زیادی را در این فضا سپری خواهند کرد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

این بدان معنی است که شما باید ارزیابی کاملی از آنچه کارمندان برای کار راحت نیاز دارند و نحوه توزیع اشیاء انجام دهید.

میزهای کار برای دو نفر کشیده و جادار هستند، زیرا امکان توسعه بدون مشکل را برای کسانی که در آنها قرار دارند را فراهم می کند. با توجه به اصل ارگونومی، عرض میز بیش از 80 سانتی متر توصیه می شود.

همچنین خرید میز اداری دو نفره کمک بزرگی است که کارمندان بتوانند بدون مشکل در فضای اداری مستقر شوند. البته همانطور که گفته شد مواد کار کارمندان مانند کاغذها، وسایل الکترونیکی، نشانگرها، قیچی ها و غیره باید تفکیک قابل توجهی داشته باشند تا افراد مزاحم کار یکدیگر نشوند.

آرنج و بدن کارمندان نیز نیاز به فاصله مشخصی بین یکدیگر دارند. به طوری که در طول روز هیچ گونه ضربه تصادفی بین کارمندان نباید وجود داشته باشد. توصیه می شود میزهای کشیده یا L شکل را انتخاب کنید که فضا را به حداکثر می رساند و در عین حال امکان تحرک بدون مشکل را فراهم می کند.

توصیه می شود میز دو نفره اداری در مقابل دیوار و در صورت امکان کنار پنجره قرار گیرد. به این ترتیب در عین حال که در فضا صرفه جویی می کنیم، یک فضای راحت طراحی می کنیم و از نور طبیعی نیز بهره خواهیم برد. دقت داشته باشید که میز اداری دو نفره باید طوری در کنار پنجره قرار گیرد که پهنای صورت کارمندان رو به پنجره باشد. وضعیتی که یک کارمند رو به پنجره و دیگری پشت به پنجره است مناسب نیست زیرا برای یک کارمند نور خیره کننده مزاحمت ایجاد خواهد کرد و برای دیگری نوری که بر روی مانیتور وی می تابد آزار دهنده است.

میز دو نفره اداری باید تا حد زیادی قابل تنظیم باشد و افرادی که در آن کار می کنند باید شباهت هایی از نظر قد داشته باشند تا هر دو کاملاً راحت باشند.

اگرچه میز اداری باید عریض باشد، اما نباید مانع دسترسی به مواد لازم برای انجام به موقع فعالیت ها شود. ارگونومی روی بازوی کارمند تمرکز دارد که برای گرفتن یک شی نیازی به کشش نداشته باشد. بنابراین در میزهای دو نفره فاصله بین وسایل مورد نیاز و دستشان نباید بیشتر از 8 سانتی متر باشد.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که میز دو نفره نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود. آنها بسیار ارزان تر هستند و راحتی، زیبایی و ارگونومی را برای شما به ارمغان می آورند و نیازی به خرید میزهای دیگر نخواهید داشت.

میز اداری دو نفره به دلیل دید بصری مناسب و امکان تعامل کارمندان با یکدیگر از محبوبیت خاصی برخوردار است. اما اگر بخواهید یک جداسازی فیزیکی داشته باشید، می توانید این میزها را از وسط با استفاده از پارتیشن های اداری با ارتفاع کوتاه، از یکدیگر جدا کنید. این پارتیشن ها تنها نقش ایجاد مرز و حریم فیزیکی دارند تا فضای روی میز برای هر کارمند مشخص باشد. جنس این پارتیشن ها می تواند شیشه تک جداره باشد تا میز مدرن تر جلوه نماید و همچنین فضای کمتری برای جداره اشغال گردد.

همانطور که پیش تر اشاره نمودیم، حفظ حریم خصوصی ذخیره سازی ضروری است. با این حال باید به محل قرارگیری این قطعات دقت کنید. کشوهای میز نمی توانند فضای پاها را مسدود کنند و باید طوری طراحی شده باشند که با ساق پا یا زانوها برخورد نکنند. به این ترتیب در عین حال که کشو برای میز طراحی می نماییم، وضعیت مناسبی را نیز پیش بینی می کنیم که به کارمند اجازه می دهد پاهای خود را راحت روی هم بگذارد.

یک میز اداری برای دو نفر به صرفه جویی در فضای اداری کمک شایانی می کند. میزهای اداری دو نفره یک گزینه عالی برای حفظ بودجه در حد متعادل هستند. به یاد داشته باشید که میزهای دو نفره در زمینه های مشترک، برای پذیرایی، فضاهای منشی و حتی برای اتاقک های با اندازه متوسط ​​عالی هستند.

میز دو نفره نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود

اشتراک گذاری
نظری ثبت نشده است
نظر خود را ثبت کنید