بهترین طراحی میز اداری چگونه است؟
سونیا اکبری
1 سال پیش
0 نظر

بهترین طراحی میز اداری چگونه است؟

میزهای اداری طراحی شده به دلیل ارگونومی و زیبایی ظاهری برای ارائه تصویری که بازدیدکنندگان شما را تحت تاثیر قرار می دهد ضروری است.

 

 

 

در گذشته یافتن میزهای اداری با طراحی خاص یا میزهایی که برای سازمان اداری کاربردی و جذاب بودند بسیار دشوار بود. با این حال این جنبه تکامل یافته و با هدف ارائه سطح بالایی از ارگونومی و زیبایی شناسی به شرکت ها توسعه یافته است.

 

میز اداری:

رقابت سازمان ها را به سمت برتری سوق می دهد و می دانیم که با میز طراحی مناسب، توجه مشتریان را به خود جلب خواهید کرد.

بسیار مهم است که طراحی میز اداری شما با سبک سازمانی یا هویت سازمانی شما سازگار باشد. منظوری از سازگاری هارمونی و تناسب است و می تواند ویژگی های تزئینی را که قبلا انتخاب کرده اید برجسته کند.

روند طراحی میز اداری:

نکته اصلی هنگام انتخاب میزهای اداری این است که روندها را مرور کنید و از میزهایی استفاده کنید که به بهترین وجه مناسب فرهنگ اداری و سازمانی شما باشد. میز از انواع مبلمان اداری ای است که شما برای مدت طولانی از آن استفاده خواهید کرد بنابراین باید هنگام تصمیم گیری دقیق و سختگیر باشید.

اولین نکته قبل از انتخاب میز اداری این است که سعی کنید جنبه های مهم و اولویت های خود را مد نظر قرار دهید؛ مواردی مانند ظرفیت و ارگونومی مبلمان اداری، مساحت در دسترس برای جایگذاری میز اداری، نیازهای فردی که این موقعیت را اشغال خواهد کرد و غیره.

در فروشگاه مبلمان اداری محیط آرا ما یک طراحان داخلی حرفه ای آماده ارائه بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد تا به موفقیت تجاری دست یابید. تجربه یک حرفه ای می تواند در خرید مبلمان اداری جدید تفاوت ایجاد کند.

مهم است که طراحی میز اداری شما با سبک سازمانی یا هویت سازمانی شما سازگار باشد.

میز اداری چوبی:

 ترندهای امروزی شامل میزهای چوبی یا ملامین می شود که کاملاً با سبک های مختلف اداری ترکیب می گردد. می توانید از میز اداری چوبی برای برجسته کردن فضاهای کلاسیک، مدرن، صنعتی یا نوردیک استفاده کنید؛ زیرا چوب ماده ای برای میزهای اداری است که گرما و نور را به کل فضای اداری می رساند.

شما می توانید چوب و روکش تصفیه شده آن را انتخاب کنید یا گزینه صیقلی و اقتصادی که نماد ملامین است را انتخاب کنید.

چوب ماده ای طبیعی است که با استحکام و اقتدار در محیط نفوذ می کند. به طوری که مشتریان با دیدن این متریال، شرکت را به عنوان مکانی که در آن مسئولیت، وقت شناسی و سازمان ارزش گذاری می شود درک می کنند.

هنگام خرید میز اداری چوبی خود بهترین کیفیت را انتخاب کنید تا از چروک شدن آزاردهنده و یا پوسیدگی زودرس مواد جلوگیری کنید. میزهای کار ساخته شده از چوب مستحکم، چشمگیر و آوانگارد هستند. این نوع میزهای اداری بیشترین استفاده را در بازار مبلمان اداری دارند. طیف گسترده ای از میزهای جانبی، تاشو، دیواری، میزهای اداری و البته برای اتاق جلسات برای انتخاب در بازار وجود دارد.

روکش های متفاوتی وجود دارد که فضایی را برای میزهای چوبی در رنگ های روشن، تیره یا مرمری ایجاد می کند. این روکش ها خطوط واضح تری دارند که به زیبایی دفتر شما می افزاید. روکش های ملامینه در طرح های بسیار زیبا و متنوعی در بازار وجود دارند و همچنین این مزیت را دارند که آسیب نمی بینند و برای نگهداری مناسب نیاز به مراقبت کمتری دارند.

میزهای اداری نوردیک:

سبک طراحی نوردیک یکی از شیک ‌ترین سبک‌ های مبلمان اداری است. میزهای طراحی با الهام از این سبک به طور کلی عملکرد را در اولویت قرار می دهند. این میزها با ترکیب چوب با رنگ های روشن یا سفید مشخص می شوند و ظاهری بسیار طبیعی دارند.

یک انتخاب خوب برای خرید مبلمان اداری این است که میزهایی با طراحی نوردیک با رویه سفید و پایه های ساخته شده از چوب، به عنوان مثال بلوط یا کاج پیدا کنید. این کار ظاهری بسیار مدرن به دفتر شما می بخشد و مشتریان شما را به محض ورود به اتاق جذب می کند.

به راحتی می توان آنها را با خطوط مستقیم و بسیار طبیعی آنها که از مبلمان نوردیک الهام گرفته شده است، تشخیص داد. الهام بخش این طرح ها از دانمارک، نروژ، فنلاند و سوئد است که از رنگ های روشن و مواد گرم برای جذب نور در روزهای ابری استفاده می شود. این سبک میزهای اداری از چوب معمولی با رنگ های گرم اما روشن استفاده می کنند.

 ترندهای امروزی شامل میزهای چوبی یا ملامین می شود که کاملاً با سبک های مختلف اداری ترکیب می گردد.

میزهای اداری شیشه ای:

میزهای طرح شیشه ای نور زیادی را به فضاها می آورند. آنها همچنین به آنها کمک می کنند تا بار اضافی کمتر و جادارتر به نظر برسند. به همین دلیل است که برای فضاهای کوچکی که می‌خواهیم فضای بیشتری را در آنها ایجاد کنیم ایده‌آل هستند. آنها همچنین یک سری از مزایای مربوط به شفافیت شیشه را ارائه می دهند.

این میزها نماد مبلمان اداری مدرن هستند و از شیشه سکوریت استفاده شده است که بسیار ایمن و مقاوم در برابر ضربه می باشد که باعث می شود که گزینه بسیار خوبی برای دفاتر اداری باشد اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزهای شیشه ای هستید، مقاله زیر را از دست ندهید.

مزایای میز اداری شیشه ای چیست؟

 

میزهای اداری با طراحی مینیمالیستی:

میزهای طراحی مینیمالیستی نیز از ترندهای روز مبلمان اداری هستند و سادگی را به فضای اداری می افزایند. به همین دلیل است که آنها بخش اعظمی از سفارشات روز مبلمان اداری را در بر می گیرند. در میان میزهای اداری مینیمالیستی قابل توجه ترین آنهایی هستند که با سنگ مرمر، آبنوس، فلز جلا داده شده اند یا بر اساس سیاه، سفید و خاکستری ساخته شده اند.

ما در شرکت مبلمان اداری محیط آرا متخصص مبلمان اداری هستیم، بنابراین می توانیم به شما توصیه کنیم که کدام مبلمان برای هر فضای دفتر شما مناسب تر است.

میزهای اداری صنعتی:

حال و هوای نیویورک، شیکاگو یا لندن را به دفتر خود بیاورید و آن را به تفریحی از یک اتاق زیر شیروانی پیچیده و بی دغدغه تبدیل کنید. هدف از این نوع میزهای اداری بازی در بازآفرینی آن فضاهای صنعتی است که به طرز ماهرانه ای به شخصیتی اضافه می کند.

میزهای صنعتی معمولاً میزهایی هستند که از فلز، آهن، بتن، چوب طبیعی و پوشش رویی آنها زنگ زده است. همه چیز به احساسی بستگی دارد که می خواهید به افرادی که از دفتر شما می گذرند، القا کنید.

فلز یکی از عناصر اساسی میز اداری صنعتی است. به همین دلیل استفاده از پایه های فلزی با رویه چوبی یا ملامینه می تواند راه حل مناسبی برای فضاهای اداری خاص و یونیک باشد. در عین حال فعلی میزهای اداری صنعتی کاملاً با کمدهای بایگانی فلزی یا کشوهای فلزی ترکیب می شود. فضایی کاربردی با سبک صنعتی برای مدت طولانی بی نقص باقی خواهد ماند.

سبکی که به بهترین وجه با شرکت شما و فلسفه آن مطابقت دارد چیست؟ طیف گسترده ای از میزهای طراح که امروزه می توانیم پیدا کنیم به ما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنیم که هر فضا دارای شخصیت خاص خود است. از مزیت میزهای اداری استفاده کنید و یک تصویر شرکتی ایجاد کنید که فراموش کردن آن برای بازدیدکنندگان دشوار باشد.

سبک طراحی نوردیک یکی از شیک ‌ترین سبک‌ های مبلمان اداری است.

 

اشتراک گذاری
سوالات متداول
برجسته ترین متریال های میزهای اداری مینیمالیستی کدامند؟

در میان میزهای اداری مینیمالیستی قابل توجه ترین آنهایی هستند که با سنگ مرمر، آبنوس، فلز جلا داده شده اند یا بر اساس سیاه، سفید و خاکستری ساخته شده اند.

کدام میزهای اداری شیشه ای در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند؟

میزهای شیشه ای سکوریت در برابر ضربه بسیار ایمن و مقاوم هستند.

هنگام انتخاب میز اداری به چه مواردی باید توجه کنیم؟

مواردی مانند ظرفیت و ارگونومی مبلمان اداری، مساحت در دسترس برای جایگذاری میز اداری، نیازهای فردی که این موقعیت را اشغال خواهد کرد و غیره باید در انتخاب میز اداری مورد توجه قرار گیرند.

نظری ثبت نشده است
نظر خود را ثبت کنید